معرفی شرکت و تاریخچه

تاریخچه ما

تاسیس شرکت اطلسین و معرفی فناوری تولید اکسیژن به روش PSA برای اولین بار در ایران به عنوان نماینده انحصاری شرکت AirSep ایالات متحده

شرکت اطلسين افتخار دارد که تکنولوژى توليد اکسیژن به روش PSA را براى اولين بار در ايران در سال ۱۳۶۸ معرفى و در همان سال اولين دستگاه مولد اکسيژن به روش PSA را با ظرفيت 120 متر مکعب در ساعت نصب و راه اندازى نموده است. و همچنين اولین دستگاه تولید اکسیژن بیمارستانی را نيز در سال ۱۳۷۰ نصب شده که تاکنون با همان راندمان اولیه مورد ‏بهره‌برداری قرار می‌گیرد.‏

فعاليت 23 ساله اين شرکت در زمينه سيستم‌هاى PSA و VPSA و نصب و راه اندازى بيش از 300 واحد توليد اکسيژن و نيتروژن باعث گرديده تا علاوه بر کاستن هزينه‌ها در بخش پزشکى و صنعت، نيازهاى موجود را شناسائى و بهترين محصول را بر آن اساس ارائه نمايد.

در اين راستا شرکت اطلسين همواره سعى داشته است محصولات با کيفيت بالا و داراى استانداردهاى روز دنيا را با خدمات قبل از فروش و بعد از فروش مناسب خود تلفيق کند تا گامى در راه توسعه کشور برداشته باشد. لذا در سال 1388 اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت نمود و در همان سال گواهینامه ISO9001 را از شرکت DQS آلمان دریافت نمود و در سال 1390 نیز سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان ISO1002 و مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی ISO13485 را در شرکت پیاده سازی و در همان سال موفق به اخذ گواهینامه آن از شرکت DQS آلمان گردید.

ارائه اکسیژن سازهای خانگی و قابل حمل برای بیماران در طی 20 سال گذشته، جایگزینی مناسب برای کپسول های سنگین و خطرناک و پر دردسر برای بیماران و علی­‌الخصوص جانبازان تنفسی بود تا ضمن حل مشکل تامین کپسول اکسیژن، آرامش و اطمینان خاطر را برای آنها بهمراه داشته باشد.

ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و بیماران در سراسر ایران، ‌مشوقی شد برای توسعه و تکمیل محصولات شرکت اطلسین در زمینه گازهای طبی و دستگاه های تنفسی و تجهیزات بیمارستانی که می توانید در بخش محصولات وب سایت شرکت اطلاعات تکمیلی را ملاحظه نمایید.

رزومه شرکت

شرکت اطلسین با سابقه 24 سال فعالیت در زمینه ارائه سیستم‌های برتر و بروز گازهای طبی، تاکنون موفق به نصب و راه اندازی بیش از 250 سیستم اکسیژن ساز، هوای فشرده و وکیوم مدیکال سانترال در مراکز درمانی، بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و مراکز خصوصی مطرح در ایران، گردیده است. لازم بذکر است که شرکت اطلسین با ارائه خدمات پس از فروش بسیار عالی طی این سالها نه تنها اعتماد و رضایت کامل مشتریان خود را بدست آورده است بلکه موفق به کسب رتبه اول ارائه خدمات پس از فروش در اداره کل تجهیزات پزشکی نیز گردیده است.

خلاصه‌­ای از اهم فعالیت­‌های شرکت اطلسین در طی سالیان خدمت­‌رسانی به حوزه­‌ی درمان کشور به ترتیب زیر است:

  • نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش کمپانی AIRSEP‌ آمریکا در ایران، اولین و بزرگترین سازنده سیستم‌های تولید اکسیژن مدیکال سانترال، به روش PSA‌ در جهان.
  • نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش کمپانی MILS‌ فرانسه در ایران، بزرگترین سازنده سیستم‌های هوای فشرده و وکیوم مدیکال سانترال، در اروپا.
  • نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش کمپانی AMICO کانادا در ایران، بزرگترین سازنده کنسول‌های بالای تخت و ستون‌های سقفی اتاق عمل مدرن و کلیه تجهیزات گازهای طبی کانادا.
  • نماینده فروش و خدمات پس از فروش کمپانی ACEM ایتالیا در ایران، یکی از بزرگترین سازندگان چراغ‌های LED مدرن با قابلیت‌های ویژه، در اروپا.
  • نماینده فروش و خدمات پس از فروش کمپانی HAUX آلمان در ایران، یکی از بزرگترین سازندگان مخازن تحت فشار در اروپا.
  • نماینده فروش و خدمات پس از فروش کمپانی WEINMANN آلمان در ایران، یکی از بزرگترین سازندگان دستگاه‌­های کمک تنفسی و خواب درمانی در جهان.

خط مشی

در راستای اجرای سیستم مدیریت کیفیت، شرکت اطلسین خط مشی زیر را دنبال می­‌نماید:

  • دستیابی به حداکثر رضایت مشتری و همچنین کاهش شکایات از طریق تحویل به موقع و با کیفیت خدمات توافق شده
  • ارتقاء و به روز نگه داشتن دانش و آگاهی پرسنل و ایجاد انگیزه در آنان به عنوان سرمایه‌­های اصلی شرکت
  • حفظ روند بهبود مستمر کلیه فرآیند­های موثر بر کیفیت، ازجمله رسیدگی به شکایات و کیفیت محصولات، از طریق بهبود شاخص­ه‌ای کارآیی و اثربخشی
  • افزایش حجم قرارداد­ها از طریق بهبود وضعیت بازاریابی
  • ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت مناسب مطابق با نیازمندی­‌های مشتری
  • رعایت الزامات قانونی ملی و بین­‌المللی
  • تحقیق و توسعه محصولات جدید به منظور تکمیل تجهیزات پزشکی و بیمارستانی

چشم‌­انداز و استراتژی

چشم­‌انداز اصلی شرکت اطلسین قرار گرفتن در بین شرکت­‌های برتر کشور در حوزه گازهای طبی با توجه به موارد ذیل:

  • ارتقائ سطح خدمات پس از فروش
  • توسعه نمایندگی­‌ها
  • توسعه محصولات جدید

ارزش‌­های سازمانی

  • رعایت اصول اخلاقی و رفتار حرفه‌­ای
  • توجه به منافع کلیه ذی­نفعان
  • صیانت از کرامت انسانی
  • رقابت سالم
  • افزایش کیفیت محصولات مشترک
  • افزایش بهره‌­وری در سازمان
  • سازمان یادگیرنده
  • داشتن اهداف سازمانی مطلوب و تعیین عملکرد فردی و گروهی
  • توجه به مشارکت و کارگروهی مطلوب
  • روحیه پاسخگویی و شفافیت
  • احترام متقابل به شخصیت و کار یکدیگر
  • داشتن روحیه وفاداری
  • افزایش انگیزه کاری

گواهینامه‌­ها

ISO 13485ISO 9001ISO 10002

 

نامه‌­های رضایت مشتری

نامه 1نامه 2
فهرست