تاریخچه ما
تاسیس شرکت اطلسین و معرفی فناوری تولید اکسیژن به روش PSA برای اولین بار در ایران به عنوان نماینده انحصاری شرکت AirSep ایالات متحده
نصب و راهاندازی اولین سیستم اکسیژنساز مرکزی در بیمارستان شرکت نفت اهواز، بیمارستان بانک ملی تهران و بیمارستان طالقانی آبادان
نصب و راهاندازی دستگاه اکسیژنساز صنعتی با ظرفیت 3700 لیتر در دقیقه
معرفی اکسیژنساز خانگی برای اولین بار در ایران با دستگاههای ثابت و پرتابل شرکت AirSep
تولید موفق دستگاه اکسیژنساز به روش PSA به صورت مستقل و در سه ظرفیت
کسب استانداردهای ISO9001، ISO10002 و ISO13485
ارائهی محصولات با کیفیت تشخیصی و درمانی خانگی در زمینهی اختلالات خواب
آغاز بحران کرونا در ایران
تجهیز بیش از 150 مرکز درمانی در خلال بحران کرونا
ارائهی سبدی کامل از سیستمهای گاز طبی با بیش از 31 سال تجربه
پشتیبانی و خدمات پس از فروش با بالاترین کیفیت به بیش از 500 واحد درمانی کاربر سیستمهای گاز طبی اطلسین
بهرهگیری از تمامی منابع و توان شرکت در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه و طراحی و ارائهی بهترین محصولات
شرکت اطلسين افتخار دارد که تکنولوژى توليد اکسیژن به روش PSA را براى اولين بار در ايران در سال ۱۳۶۸ معرفى و در همان سال اولين دستگاه مولد اکسيژن به روش PSA را با ظرفيت 120 متر مکعب در ساعت نصب و راه اندازى نموده است. و همچنين اولین دستگاه تولید اکسیژن بیمارستانی را نيز در سال ۱۳۷۰ نصب شده که تاکنون با همان راندمان اولیه مورد بهرهبرداری قرار میگیرد.
فعاليت 23 ساله اين شرکت در زمينه سيستمهاى PSA و VPSA و نصب و راه اندازى بيش از 300 واحد توليد اکسيژن و نيتروژن باعث گرديده تا علاوه بر کاستن هزينهها در بخش پزشکى و صنعت، نيازهاى موجود را شناسائى و بهترين محصول را بر آن اساس ارائه نمايد.
در اين راستا شرکت اطلسين همواره سعى داشته است محصولات با کيفيت بالا و داراى استانداردهاى روز دنيا را با خدمات قبل از فروش و بعد از فروش مناسب خود تلفيق کند تا گامى در راه توسعه کشور برداشته باشد. لذا در سال 1388 اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت نمود و در همان سال گواهینامه ISO9001 را از شرکت DQS آلمان دریافت نمود و در سال 1390 نیز سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان ISO1002 و مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی ISO13485 را در شرکت پیاده سازی و در همان سال موفق به اخذ گواهینامه آن از شرکت DQS آلمان گردید.
ارائه اکسیژن سازهای خانگی و قابل حمل برای بیماران در طی 20 سال گذشته، جایگزینی مناسب برای کپسول های سنگین و خطرناک و پر دردسر برای بیماران و علیالخصوص جانبازان تنفسی بود تا ضمن حل مشکل تامین کپسول اکسیژن، آرامش و اطمینان خاطر را برای آنها بهمراه داشته باشد.
ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به بیمارستانها، مراکز درمانی و بیماران در سراسر ایران، مشوقی شد برای توسعه و تکمیل محصولات شرکت اطلسین در زمینه گازهای طبی و دستگاه های تنفسی و تجهیزات بیمارستانی که می توانید در بخش محصولات وب سایت شرکت اطلاعات تکمیلی را ملاحظه نمایید.
رزومه شرکت
شرکت اطلسین با سابقه 24 سال فعالیت در زمینه ارائه سیستمهای برتر و بروز گازهای طبی، تاکنون موفق به نصب و راه اندازی بیش از 250 سیستم اکسیژن ساز، هوای فشرده و وکیوم مدیکال سانترال در مراکز درمانی، بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و مراکز خصوصی مطرح در ایران، گردیده است. لازم بذکر است که شرکت اطلسین با ارائه خدمات پس از فروش بسیار عالی طی این سالها نه تنها اعتماد و رضایت کامل مشتریان خود را بدست آورده است بلکه موفق به کسب رتبه اول ارائه خدمات پس از فروش در اداره کل تجهیزات پزشکی نیز گردیده است.
خلاصهای از اهم فعالیتهای شرکت اطلسین در طی سالیان خدمترسانی به حوزهی درمان کشور به ترتیب زیر است:
- نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش کمپانی AIRSEP آمریکا در ایران، اولین و بزرگترین سازنده سیستمهای تولید اکسیژن مدیکال سانترال، به روش PSA در جهان.
- نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش کمپانی MILS فرانسه در ایران، بزرگترین سازنده سیستمهای هوای فشرده و وکیوم مدیکال سانترال، در اروپا.
- نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش کمپانی AMICO کانادا در ایران، بزرگترین سازنده کنسولهای بالای تخت و ستونهای سقفی اتاق عمل مدرن و کلیه تجهیزات گازهای طبی کانادا.
- نماینده فروش و خدمات پس از فروش کمپانی ACEM ایتالیا در ایران، یکی از بزرگترین سازندگان چراغهای LED مدرن با قابلیتهای ویژه، در اروپا.
- نماینده فروش و خدمات پس از فروش کمپانی HAUX آلمان در ایران، یکی از بزرگترین سازندگان مخازن تحت فشار در اروپا.
- نماینده فروش و خدمات پس از فروش کمپانی WEINMANN آلمان در ایران، یکی از بزرگترین سازندگان دستگاههای کمک تنفسی و خواب درمانی در جهان.
خط مشی
در راستای اجرای سیستم مدیریت کیفیت، شرکت اطلسین خط مشی زیر را دنبال مینماید:
- دستیابی به حداکثر رضایت مشتری و همچنین کاهش شکایات از طریق تحویل به موقع و با کیفیت خدمات توافق شده
- ارتقاء و به روز نگه داشتن دانش و آگاهی پرسنل و ایجاد انگیزه در آنان به عنوان سرمایههای اصلی شرکت
- حفظ روند بهبود مستمر کلیه فرآیندهای موثر بر کیفیت، ازجمله رسیدگی به شکایات و کیفیت محصولات، از طریق بهبود شاخصهای کارآیی و اثربخشی
- افزایش حجم قراردادها از طریق بهبود وضعیت بازاریابی
- ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت مناسب مطابق با نیازمندیهای مشتری
- رعایت الزامات قانونی ملی و بینالمللی
- تحقیق و توسعه محصولات جدید به منظور تکمیل تجهیزات پزشکی و بیمارستانی
چشمانداز و استراتژی
چشمانداز اصلی شرکت اطلسین قرار گرفتن در بین شرکتهای برتر کشور در حوزه گازهای طبی با توجه به موارد ذیل:
- ارتقائ سطح خدمات پس از فروش
- توسعه نمایندگیها
- توسعه محصولات جدید
ارزشهای سازمانی
- رعایت اصول اخلاقی و رفتار حرفهای
- توجه به منافع کلیه ذینفعان
- صیانت از کرامت انسانی
- رقابت سالم
- افزایش کیفیت محصولات مشترک
- افزایش بهرهوری در سازمان
- سازمان یادگیرنده
- داشتن اهداف سازمانی مطلوب و تعیین عملکرد فردی و گروهی
- توجه به مشارکت و کارگروهی مطلوب
- روحیه پاسخگویی و شفافیت
- احترام متقابل به شخصیت و کار یکدیگر
- داشتن روحیه وفاداری
- افزایش انگیزه کاری
گواهینامهها
ISO 13485 | ISO 9001 | ISO 10002 |
نامههای رضایت مشتری
نامه 1 | نامه 2 |